Menu

17 września 2015

L`biotica, Biovax, Intensywnie regenerujaca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania

Co obiecuje producent?: Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji. Maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo. 
Składniki aktywne:
- 100% sok z aloesu intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów.
- Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (And) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolinone (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, C.I. 42090


Opakowanie: Za 250ml zapłaciłam w sklepie zielarskim 23zł. Nie było innej wersji dostępnej w Mielcu. Zapach i konsystencja zdecydowanie atutem. Wieczko od słoika, niestety się oderwało.
Działanie: Przy regularnym stosowaniu są efekty. Poleciła mi nauczycielka fryzjerek z elektryka. Na skalp - trochę ograniczył wypadanie, minimalnie, nie zauważyłam ani przyśpieszonego wzrostu, ani wysypu baby hair. Włosy na długości - nie robi z nimi nic. Nie mogłam stosować na długości gdy miałam rozjaśniane, groziło szopą nie rozczesania, musiałam użyć konkretniej ilości spray'u ułatwiającego rozczesywanie avon, aby nie stracić wszystkich włosów. Chciałam ją zużyć w metodzie olejowania na odżywkę, tu się sprawdziła. Stosowałam ją samą na skalp podczas prysznica, jak i na pół godziny pod czepek i ręcznik - efekt ten sam.

PLUSY PRODUKTU:
+ Nie wyrządzi krzywdy włosom,
+ Tylko dla niezbyt wymagających włosów.


MINUSY PRODUKTU:
- Wyrządzi krzywdę portfelowi,
- Nie działa.

Ilość zużytych opakowań: 1
Czy kupię ponownie?: nie

(źródło: google.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.